NAQED ADVENT je tady! Otevřete naše virtuální adventní okénko a zjistěte jaký dárek na vás čeká na NAQED dnes, více naleznete zde.
Doprava zdarma při nákupu nad 1 500 Kč

AXIOLOGY

Připomínají jemný balzám na rty, ale jde o nejetičtější vegan rtěnky ve hře. Kalifornská značka Axiology je důkazem, že výrazné barvy a pořádná výdrž nejsou v rozporu se stoprocentně přírodním složením – právě naopak. Jejich dlouhotrvající minerální pigmenty a hluboce vyživující recepturu, ve které nechybí organický avokádový olej, avokádové máslo, výtažky z bezinek, ricinový olej či kandelia vosk si zamilujete minimálně stejně rychle, jako zábavné názvy v jejich řadě. V Axiology portfoliu si svou barvu vybere každý – nabízí od těch nejextravagantnějších odstínů á la černá či modrá až po klasické červené, růžové a perleťové. Je jen na vás, jestli dáte přednost rtěnce „BAD“, „The Goodness“ nebo třeba „Bonafide“.

Produkty AXIOLOGY Příběh značky >
Favorite product

AXIOLOGY
The Bullet Lipstick Bonafide

Koupit >

Filozofie značky

Tým Axiology věří, že make-up by neměl ubližovat – ani lidem, ani planetě. Ve všech svých aktivitách chce jít příkladem (nejen) celému beauty průmyslu, a i proto se značka zavázala k 100% transparentnosti. Zakládá si na čistě přírodní receptuře, netestuje své produkty na zvířatech a spolupracuje pouze se společnostmi, které jsou v boji za práva zvířat s Axiology za jedno. Jejich produkty jsou 100% veganské a brand je hrdým členem programu a držitelem certifikátu PETA: „beauty without bunnies“ a část svých zisků Axiology pravidelně posílá na nadace zachraňující orangutany. Mimo záchranu ohrožených druhů se firma zabývá humanitární činností a podporou neziskových organizací. Například jejich biologicky rozložitelné obaly, jsou vyráběny z recyklovaného odpadu, spolkem pomáhajícím ženám na Bali.

AXIOLOGY founders

O zakladatelce

S domácí výrobou veganských rtěnek Ericka Rodriguez začala už v roce 2012, kdy žila v New Yorku, pracovala v juice baru a ve volných chvílích dobrovolničila v Brightside Animal Center v Redmondu. Milovnice a zarytá ochránkyně zvířat tehdy sama pro sebe hledala výraznou barvu na rty s jemnou texturou, která však svým složením, výrobou ani testováním nijak neubližuje – zvířatům, ani planetě. Ke svému překvapení zjistila, že na trhu v tom momentě takový produkt chybí. Neváhala proto, a rozhodla se své dvě vášně, veganství a beauty business, propojit v jedno. Po dvouletém testování a vývoji té nejpříjemnější textury na světě vznikl v roce 2014 brand Axiology.

Produkty AXIOLOGY

Jste naqed?

ZŮSTAŇTE S NÁMI A NIC VÁM NEUNIKNE
K PRVNÍ OBJEDNÁVCE NAVÍC ZÍSKÁTE DOPRAVU ZDARMA.