KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE NUXE NAD 449 KČ SVÍČKA JAKO DÁREK.
Až do Vánoc doprava zdarma na všechny objednávky. Při objednání do 16. 12. navíc garantujeme doručení pod stromeček.

POMOC

Potřebujete-li pomoct, kontaktujte náš tým na e-mailové adrese help@naqed.cz.

Otevírací doba: pondělí až pátek 9–17 h



FAQS (často kladené otázky)

Můj účet a objednávky

Jaké přijímáme platební karty?

Přijímáme Mastercard a Visa.

Jak se můžu ujistit, že byla moje objednávka správně dokončena?

Po zaplacení objednávky vám přijde na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce, faktura. Podrobné informace budou dostupné také ve vašem profilu po přihlášení do systému na našich stránkách. Pokud byste chtěli svou objednávku řešit osobně, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese help@naqed.cz.

Mohu změnit svou objednávku nebo přidat další položky do košíku poté, co jsem objednávku už odeslal a zaplatil?

Bohužel nejsme schopní zajistit, aby vaše objednávka mohla být po odeslání do systému pozměněna. Máte ale možnost celou objednávku stornovat předtím, než bude připravena k odeslání.

Můžu svou objednávku zrušit?

Objednávku můžete zrušit, pokud ještě nebyla zprocesována systémem a připravena k odeslání. Pokud chcete svou objednávku zrušit, prosím, kontaktujte nás během pracovních hodin (pondělí až pátek od 9 do 17 h) na e-mailové adrese help@naqed.cz.

Zadal jsem špatnou adresu. Můžu ji ještě opravit?

Doručovací adresu objednávky můžete změnit, pokud ještě nebyla zprocesována systémem a připravena k odeslání. Pokud chcete adresu své objednávky změnit, prosím, kontaktujte nás během pracovních hodin (pondělí až pátek od 9 do 17 h), co nejdříve to půjde, na e-mailové adrese help@naqed.cz.
Poznámka: Pokud byla objednávka zadána do systému, není již možné změnit fakturační údaje. Pokud nám bude objednávka vrácena kvůli chybné nebo neúplné adrese, neneseme odpovědnost za její doručení, a proto si ponecháme poplatek za dopravu, který odečteme z refundované částky. Pokud se rozhodnete objednávku udělat znovu, budeme vám opět účtovat poštovné na opravenou adresu.

Potřebuji doručit balíček na jinou adresu. Je to možné?

Ano. Pokud chcete změnit adresu, prosím, kontaktujte nás na e-mailové adrese help@naqed.cz.

Jsou mé osobní údaje veřejně zpracovávány?

Můžete si být jisti, že veškerá osobní data jsou důvěrně uschovaná. Pro více informací si přečtěte informace o ochraně osobních údajů.

Zapomněl jsem své přihlašovací heslo. Co mám dělat?

Chcete-li nastavit nové přihlašovací heslo, prosím, klikněte na „Zapomenuté heslo“ v instrukcích v sekci Můj profil na naší přihlašovací stránce. Z bezpečnostních důvodů nejsme schopni odesílat vaše původní heslo e-mailem.
Pokud máte jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese help@naqed.cz.

Nabízíte/prodáváte vzorky?

Tuto službu momentálně připravujeme. Prosím, přihlaste se k odběru našeho newsletteru. Jakmile bude nákup vzorků spuštěn, budete mezi prvními, kterým dáme vědět.

DORUČENÍ A VRACENÍ

KAM NAQED ODESÍLÁ OBJEDNÁVKY?

Objednávky rozesíláme na území Čech a Slovenska. V tuto chvíli neposíláme do jiných zemí.

Jak můžu sledovat svou zásilku?

Jakmile vaši objednávku odešleme, dostanete e-mail s číslem zásilky, podle kterého můžete její pohyb sledovat online.

Za jak dlouhou dobu by měla moje objednávka dorazit?

Standardně doručujeme na území Čech a Slovenska do 3 dnů. Pokud si objednáte expresní službu, váš balíček bude doručen do 2 dnů. Nedoručujeme o víkendech.

Kolik stojí poštovné?

Náš současný ceník najdete zde:

Jaká jsou pravidla reklamace?

Reklamace přijímáme. Poté co obdržíte balíček a rozhodnete se, že chcete produkty vrátit, máte 14 dní na vyplnění stornovacího formuláře, který najdete zde. Následně během dalších 14 dní musíte odeslat balíček zpět na naši vratnou adresu. Peníze vám vrátíme na účet do sedmi pracovních dnů.
Produkty musí být zabalené v původním obalu, nepoužité a nepoškozené. Poštovné není vratné.
Pro detailnější informace, prosím, napište našemu týmu na help@naqed.cz nebo si prostudujte naše obchodní podmínky.

Je možné, že se moje objednávka ztratila?

Pokud se stane, že vám objednávka nepřijde, prosím, kontaktujte nás na emailové adrese help@naqed.cz. Ve zprávě uveďte číslo objednávky.
Vyhrazujeme si právo, dle vlastního uvážení, vám zaslat náhradní produkty.

Jste naqed?

JEŠTĚ NE, ALE UŽ TEĎ SE VÁM PO NÁS STÝSKÁ?
ZŮSTAŇTE S NÁMI A NIC VÁM NEUNIKNE.